uppehåll bland alla mina aktiviteter!

hej!:)

Idag blev det Ellie eftersom jag faktiskt inte har någon aktivitet denna dag:P jag har aktiviteter måndag,tisdag,torsdag och fredag + saker upptill. Så, ja, jag har mycket och göra om dagarna;)<3

iallafall! Idag är det Ellie och nu ska jag hjälpa henne med skol arbeten för annars kanske hon inte får åka till Åre med mig för Johanna!:O men det får hon säkert, bara hon blir klar med lite saker;) Det stör mig bara lite att vissa får åka bort i en månad som inte sköter skolan men ellie ligger typ inte ens efter men hon kanske inte får åka!:O stör mig!XD snacka om att bli olika behandlade....

aja, vi kommer åka iallafallXD haha!:D


nej, nu måste jag hjälpa ellie, hihi^^<3;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0