Tisdag 1 Mars.

Hallue!:)

Idag var det en lång dag i skolan. Min No grupp började med kemi idag också:( Det verkar så jobbigt och det är lite farligt så föräldrarna måste skriva på ett papper som bekräftar att vi får vara med och labba. Men det är säkert ingen fara:)

Jag har tränat på att hjula typ hela dagen;P Jag ska ju börja på en ny dans idag och i den dansen ska man hjula och stå på händer! vilket jag är verkligen jätte dålig på! hahaXD aja, ellen sa att det inte behövde vara så snyggt så det får la gå;) det ska bli kul iallafall! Fast den börjar inte förän halv 7.

Jag och Carin hade följe hem och hon berättade en liten tråkig sak:( Kanske kommer upp i bloggen, vet inte. Så hon tog med Harry så gick vi en liten promenad och då träffade vi mamma och Zebbe. så Harry och Zebbe fick leka lite:) Sen hängde Carin med in lite till mig och åt och prata ännu mera. haha vi kan Twilight replikerna utantill, nästan!XD vi är bäst!:D Hon fick också förhöra mig på min engelska läxa.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra medans jag väntar på att dansen ska börja... jo, jag ska slå in en so-bok, ge kaninen mat och mamma ska skriav på den där lappen!


Jag och carin för läänge sen! Älskar dig bästavän!♥


ps. jag och Carin är inte Twilight freaks!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0