Teater dag!

Hejsan!:D

Idag har det varit körit men kul har det vart!;)

Först skola, vi började tio över åtta-_- jobbigt men det går;)  Efter skolan skyndade jag hem för att ta bussen tjugo över tre till kulturskolan. Men eftersom bussen kommer fram tjugo minuter inann film/dramat börjar så mötte jag upp Cajsa vid JC.

På film/dramat så klippte vi ihop mini filmen som vi filmade förra gången. Det var jätte kul verkligen:) Nu vet jag lite hur man klipper ihop filmer. Våran film va kanske 4 min lång och tog jätte lång tid att klippa till, tänk då hur lång tid det tar med en riktig lång film, typ Sagan om ringen som är tre timmar!:O Nästa vecka ska vi börja på en egen kortfilm! roligt!:D 

Direkt efter film/dramat sprang jag och Ellen till Ungdomenshus för att repa med Actorface för första gången efter det "lilla uppehållet" eller vad man ska kalla det, haha!XD det blev inte så mycket rep eftersom alla inte kunde komma samma tid så det var inte så många där. Vi repade en scen sen lekte vi lite,hehe;P<3På onsdag nästa vecka ska jag,Ellen, Sanna och Emma kanske hänga med julia(hon som håller i actorface) hem på ett typ möte om gruppen och om en eventuell pjäs i hennes andra grupp som behöver skådespelare. puh! det blev en lång mening utan andnings pauser...

Nu är jag hemma och kom och tänka på hur fort denna veckan har gått!:O Tycker jag iallafall, imorgon är det fredag och sen väntar en tre dagars lång helg pga studiedag!:D det gillas!:P♥



Klara!<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0