Spännande värre...!

Hej!:)

Idag var då Klaris (jag;P) på provfilmning i självaste Göteborg! Jag och en till tjej fick gå in på ett litet kontor med regissören och maggie(rollsättaren). Inne på kontoret fick vi sätta oss i varsin fotölj och vi pratade lite. Vi fick improvisera en scen där vi låtsades att vi sov över och berättade spök historier i ett gammalt hus, där ingen var hemma. Jag kan tillägga att dom filmade. Den scenen slutade med att "pappa" kom in i rummet. Fast vi fick bara låtsas att pappa kom in i rummet. Nästa scen fick vi improvisera att vi satt på skolgården och det var två veckor kvar till skolavslutningen. Vi pratade lite om hur skönt det ska bli med lov och lite sånt. Det hela avslutades med att dom filmade en intervju(inte att jag och den andra tjejen intervjuade varandra utan dom bokstavligen intervjuade oss). Nu skulle egentligen min provfilmning varit klar, men regissören ville se mig spela mot en annan tjej(!) vilket måste varit något positivt!:D Vi fick improvisera en scen där vi bråkar om en skolavslutnings klänning som är min, men hon villa låna den, fast jag vill ha den själv. Regissören såg nöjd ut så vi får la hoppas på det bästa!;D♥  

Om jag inte får svar om ca två veckor blir det inget denna gången sa dom. Vi får hoppas, hoppas!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0