some information people!

God kväll!

Nu är det så här att jag har suttit här nästan hela dagen och försökt fixa flikar vid headern. Det funkar överallt på bloggen förutom på startsidan! Ni som har bloglovin och läser enskilda inlägg kommer få det perfekt men andra som söker på bloggen och ser den från startsidan ser inga flikar. dom har liksom hoppat upp på headern på bilden istället för att vara längst ner på headern till vänster. Ska försöka fixa detta! men inte idag. När vi ändå pratar om headern så kan jag säga att det kommer en ny header snart! Lovisa ska bara komma hem så att hon kan skicka bilder till migXD Det lyxosten är i Malta och gottar sig;) 

Nu ska jag duscha och läsa lite kemi eftersom jag har prov imorgon. Japp,japp!

Ha det bra allt folk!<3:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar;

Visst där det så! Det känns som att vi har något mycke starkt emellan oss darling...<3

2011-03-30 @ 20:00:03
URL: http://sannaawallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0