sms signal hörs, jag tar upp mobilen, öppnar sms:et, läser...

Stirarr på Ellie. Ellie frågar vad det är. Jag svarar: Jag ska på provfilmning!


Detta lilla fina skådespel utspelade sig i ÅRE i  en värmestuga precis innan vi skulle bege oss till halfpipen. Ni kommer ihåg när jag för ca 3 veckor sen var i göteborg på en casting för en film? Man fick 15 sekunder på sig att improvisera ett telefonsamtal. När jag nu var i ÅRE fick jag ett sms från rollsättaren och jag har gått vidare till provfilmning!:D Jiiiihaaa! hahaXD Jag ska dit på söndag, imorgon(!) och provfilma. Jag har fått mail också och där står det att man kommer spela mot varandra... spännande;) Regissören kommer även vara där. Jag har aldrig blivit filmad på det sättet så oavsett hur det går så har jag en erfarenhet av det. Och även om jag inte går vidare så har dom ju sett någonting, nåt litet, kanske jätte litet, under mitt 15 sekunders samtal. Men dom har iallafall sett något!;D


Humörstatustaggad, glad men samtidigt väldigt nervös!XD 



Bara så att ni vet så är det nu ni ska kommentera: Break a leg!!

hihi^^:D<3



Puusss och kraam, skumbanan!!♥:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0