Ögonen istället för datormusen!?

hej!

Jag har egentligen väldigt bråtom nu för jag ska med bussen till kulturskolan. Jag har drama/film. Men jag va bara tvungen att berätta om en sak jag precis läste i tidningen!

Dom har uppfunnit en dator som kan programera eller vad man säger vart du tittar någonstans på skärmen och då är det som att du klickar där med musen fast med ögonen!XD Jag tror jag hade fått spel om jag hade en sån dator för ibland om man läser på olika knappar så kanske datorn tror att jag klickar där! jag tror inte ni har fattat ett dugg av detta för jag skriver väldigt konstigt för jag är så stressad! haha! jag berättar mer ikväll istället!;)


puss och hej!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0