Mobilställ av kökets redskap...

Hej!
 idag gjorde jag klart mitt mobilställ i slöjden! Det är inget vanligt ställ utan det är gjort av gafflar och skedar!:D det har tagit mig ganska många gånger att slut föra detta men jag är kankse inte klar ändå. Jag kanske ska spraya den i någon färg! jag vet inte vad jag ska göra så jag undrar om ni kan tänkas hjälpa mig? skriv om jag ska färga den och i så fall vilken färg. Jag vet inte vilka färger det finns men jag kan tänka mig att det är grundfärger. Alltså inte lime grön orange o.s.v. Det skulle kanske bli lite fräckt ändå!;)


ser ni mig i den sista bilden?


det här var min inspiration. Jag har förändrat lite som ni kanske ser.


så! svara nu gärna på min fråga!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0