Mina fynd från mormor!

Hej,hopp!

Det här skrivbordet är från mormor. Gammalt och fint. Jag har inte bestämt mig om jag ska låta det vara rött eller måla det gammal vitt...? Förslag?<3





Den här stolen har jag också fått från mormor. Benen är likadana som skrivbordet,så passande. Jag ska klä om den i någon färg. Jag tror det blir grön. Jag ska nämligen ha som gröna detaljer i rummet;) Vi får se om benen får vara svarta eller vita.. lutar mot svart.





Sen... så hittade mormor dom här glarrorna!;D




hihi^^:)<3

puss och kraam!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guud vad snyggt sötis!!! Du hittade skrivbordet, toppen. :D<3



Vi hörs gummsi <3 =)

2011-03-16 @ 15:20:18
URL: http://sannaawallins.blogg.se/
Postat av: Filippa

tycker du ska måla bordet vitt ! :D



2011-03-17 @ 18:08:14
URL: http://xfilippas.blogg.se/
Postat av: Carin <3

Måla d vitt, :d <3

2011-03-23 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0