Liite talang

Hej!

Imorse så skulle jag ge igen lite på Maja och ta med mig en macka till skolan(hon brukar ta med sig och läska mig;) ) Men, så smart som jag är så glömde att jag hade med mig mackan i skolan! hehe;) På elevens val hade jag bild. Jag gjorde en skrapkartong förra gången jag hade bild på elevens val och jag tyckte det va så kul så jag bestämda mig för att göra en till. Denna gången lite svårare och större kartong. Jag frågade våran bild lärare lite på skoj om han blev arg om skrapkartongen inte blir bra.  Han är väldigt skämtsam;)Då sa han: Bara du gör den seriös. Sen om den blir bra spelar ingen roll. Sen måste man ha talang också och du har liite talang. jag: tack. Sen kom han på hur taskigt det lät. Han: Va snäll jag är va?!(skrattar) hahahaXD Han är såå snäll våran bild lärare! hahaXD

Nu ska jag till drama/film!<3:D Vi håller på med en kortfilm, tror jag, va ju inte där förra gången. Men det blir kul iallafall!:DBerättar mer om det sen...


Hej då!<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0