Kvällen.

Hej!

Efter det att jag skrivit i mitt tidigare inlägg idag att jag skulle bara ge kaninen mat,slå in bok och skriva på ett papper så fastnade jag ju självklart vid datorn!XD så typiskt mig. Så jag hann bara ge kaninen mat och hann knappt äta inann jag var tvungen att springa till Ellen:Paja, jag fick ingen håll som tur var:P

Dansen var jätte rolig:D Ellen hade lärt mig lite men det var inte exakt så som hon visat så jag dansade inte så bra precis. Jag får öva lite under veckan och vara mer koncentrerad nästa gång. Det var ganska många som inte var där idag men dom som var där verkar roliga och lätta att lära känna:) Det var några stycken som jag redan känner lite grann genom ridningen. Och sen så känner jag ju Ellen också!;) och Julia!:)

Nu ska jag försöka varva ner och dricka te och duscha. Sen så måste mamma eller pappa skriva på pappret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0