Kollar på Pretty women och platt tv...

hej!

Idag så har jag och mamma varit hos mormor och hämtat ett rött gammalt skrivbord och en stol! Jag ska kanske måla om skrivbordet till gammaldags vit, så där slitet ni vet. vi får se... Jag älskar verkligen gamla möbler! Jag gillar när det är så där gammalt och slitet och inte så mordernt och perfekt! vad gillar ni? Stolen ska jag klä om i någon rolig färg:) Jag ska kanske,kanske ha bio stolar i rummet också!:D Mormor har fått några gammla som dom skulle slänga och nu står dom bara i källaren. så det kommer bli så himla coolt i rummet nu! :D Eftersom biostolarna är uppfällbara eller vad man säger så kommer det bli en massa yta i rummet och det kommer bli så skönt! Jag kan visa bilder på stolen och skrivbordet typ imorgon...:P Iallafall så är detta också anledningen till att jag kollar efter en platt tv. Jag vill ha en ny tv nu för min är så gammal och funkar typ inte! vi får se gott folk hur allt blir!:D

Detta blev ett väldigt rörigt inlägg känner jag men jag kommer förklara mer sen!:)

ni får ha det bra! Imorgon är det studiedag!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0