I'm sick, soo boring!

Hello!

I natt kunde jag inte sova för att jag var så himla förkyld. När klockan ringde imorse så kunde jag inte prata för att jag var så förkyld och jag var jätte,jätte trött, verkligen hur trött som helst( ska jag vara ärlig så orkade jag knappt gå på toaletten). Sedan upptäckte jag att jag var lite febrig också-_- som körsbäret på glassen licksom... Så vi fick ringa skolan och säga att jag var sjuk.

Just nu är jag fortfarande trött och väldigt förkyld. Om jag orkar ska jag dansa ikväll. Jag måste nästan dansa ikväll för jag har missat så många lektioner och kan typ inte dansen. Det är ju en fördel att kunna dansen kan man ju tycka;)

På bloggens framsida är det en liten ruta på vänster sida där det står test. Det ska bli som en liten meny där jag ska bara fixa lite först. Sen när Lovisa kommer hem från Malta ska hon skicka bilder till mig som jag ska ha till headern!

Nu ska jag fixa lite te och ta en clarityn (tablett till förkylning)!


Hoppas ni har det bättre än mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0