I got a red nose, damn cold!

God kväll!

Idag var jag på utveckligs samtal, spännande va??(nja, inte så värst inget nytt händer, samma sak varje gång) men det började inte förän 15:00 och jag slutade 14:00, så jag hängde med Ellie hem och åt för att sedan stressa som en blå dåre till skolan igen!! Min puls hann inte gå ner under mötet, heheXD Men eftersom jag absolut inte alls har en usel kondis(hehe..hmm) så skyller jag på min förkylning ;)  Efter samtalet cyklade jag tillbaka till Ellie och vi gjorde läxa och va med Filippa en stund. Vi 3 var på linbanan och det var skojjXD eller vad säger ni tejjer?:) Sedan åkte jag och Ellie till Ellies blivande stall, hon får nämligen en foder häst på fredag! Vi skrubbade box väggen och fixa lite. Åt kvälls mat hos henne och kom inte hem förän en halvtimme sen.. lite sent. Nu kan jag bara konstatera  att min näsa har blivit alldeles röd och svider!-_- jag som trodde jag skulle slippa det denna gång, men nej, varför skulle det bli annorlunda denna gången;) Jag kan bara säga: Damn cold!!


Nu måste jag varva ner lite och gå och lägga mig!♥


Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0