Hemma från ÅRE!

Heej!

Jag har precis kommit hem från ÅRE, 7 timmar försent. Egentligen skulle vi vart hemma klockan tio imorse men mitt i natten fick natt tåget problem med loket och var tvungna att byta lok, vilket tog 6 timmar för dom. Därför har jag tillbringat hela dagen på ett tåg! eftersom att det var så försenat så var all mat  och sånt gratis! Det var la det ända bra med det hela..XD bara det att eftersom man inte hade något bättre för sig gick man och åt hela tidenXD hehe. just nu så snurrar allt omkring för mig, det är som att jag fortfarande är kvar på tåget...:S

Veckan gick jätte fort fast ändå långsamt! Det har gått tillräcklig med tid för att jag ska glömma bort lite hur det känns att vara i vardagen, samtidigt så gick det på tok för fort! Jag och Ellie har kört snowboard hela veckan och vi har verkligen utvecklas! Från att knappt kunna åka sittliften till att köra i halfpipen!:D Fast vi kör inte så branta backar ännu men det kommer nog nästa år!;D Dom sista dagarna körde vi i skogen inprincip hela dagarna. Det var så himla roligt för vi var dom ända i skogen, det var jätte mycket snö och vi kunde inte styra! haha det kanske låter lite opraktiskt att inte kunna styra när man kör på jätte smala stigar med en massa träd runt omkring? Men nej! Det var det som var så himla roligt!:D Ellie kör först, skriker och ramlar, jag kan inte styra och för att inte köra rakt in i ellie måste jag kasta mig åt sidan in i alla snödrivor och träd!:D haha! så höll det på hela tidenXD Sista dagen hängde vi med Ellies pappa till halfpipen:) Vi droppade faktiskt från kanten ner i halfpipen;) Det blåste och snöade så mycket så att ena sidan hade en massa djup ny snö och den andra sidan var som vanligt. Fast det gjorde inte så mycket;) Jag och Ellie hade bara lite problem med att fånga ankar liften...heheXD


Åre fast på pistkartan.


Halfpipen! Dessvärre är det inte jag och Ellie på bilden;) Vi hoppade inte heller, men vi kom upp lite på kanterna iallafallXD


Det är bara en liten del av vad som hänt!:D<3

Kraam Klara!

ps. ikväll är det let's dance final!:D<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0