Grattis mormor!

Ikväll efter att jag varit på provfilmning så åkte vi till mormor och firade hennes födelsedag!:) Grattis,grattis mormor!:D Vi åt god mat,våfflor och jag läste lite för Elin(min kusin). Hon är bara för söt!:) Vi har också kommit på att man kan dela biostolarna(jag ska ha dom i mitt rum, jag har skrivit om dom i ett annat inlägg) så att dom blir 3 istället för 4. Det är bra för då kommer dom inte sticka ut från väggen, men vi ska ta hit dom nästa helg och kolla hur det ser ut!;D


ps. jag har börjat göra om på bloggen, ska bara få bilder till headern och ska nog fixa en klocka.

Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0