Ett inlägg

Tja!

Japp, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...hmm har inte så mycket att skriva om... Jag kan meddela att jag fortfarande har jätte ont i halsen-_- Det blir att överdosa med te och honung ikväll!XD

Jag red igen klockan kvart i fem innan i min gamla, gamla ridgrupp. Dom rider bara i en tre kvart så det kändes lite som att man knappt han börja rida innan man skulle sluta. Jag rider i en timme så det är bara en kvarts skillnad men den kvarten gör mycket kan jag tala om!;)

Om Klara ska vara duktig så ska Klara läsa kemi nu men Klara orkar inte. Fast Klara måste! Fast Klara måste duscha först, sen läsa kemi.


ÅÅ, vad Klara hade velat hänga med till staden idag!:O aja, det får bli en annan gång:)


Imorgon är det dans! shiit! jag kan inte stegen kom jag på nu, oh no!xP


nej! Nu måste Klara duscha!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0