En dag där allt krockar-_-

Hej!

Med den rubriken blev ni la intresserade att läsa!? eller hur??

eller inte.

aja,Idag så är det inget drama:( boring!:( Men, då fick jag helt plötsligt tid för annat och bestämda att jag skulle hänga med filippa och carin till stan! Men nej. Då säger mamma att jag måste rida igen idag för jag har missat 3 gånger. jaha! Där var stan borta-_- Fast det blir ju självklart kul att rida men det var så länge sen vi 3 gjorde något. aja, sånt är livet allt folk!XD

För att krydda det här så har jag jätte ont i halsen!:O Och känner mig lite halv taskig i magen:( Men det går säkert över!;)

Nu tar vi lite roligare saker!

Just nu sitter jag ute i det underbara vädret(i dunjacka, man får ju tänka på halsen)efter en lång promenix med sötaste hunden<3 Jag fick även en impuls innan att lilla Lucky självklart också ska få komma ut i vädret! så nu är Zebbe, Klara och Lucky ute!:) Lucky har inte varit ute på jätte länge eftersom det inte varit så lämpligt väder ute, så hon är nog väldigt glad nu!:D


Jahopp, jag får nog ta fram kemi boken och plugga inför provet på torsdag...eller vänta! Nej, nästa kemi lektion är imorgon! ojdå... nu blir det plugg!


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0