Duktigt värre...

Hallå!

Idag har Klara varit duktig gott folk!:D

Först var det skola. På matten får jag reda på att  jag ligger efter ganska mycket-_- Lagom roligt nu när jag ska bort en vecka och måste ändå jobba extra hemma. Men nu är det så att Klara har varit duktig och gjort två sidor hemma idag + en ma-läxa:)

Efter skolan hänge jag med Lovisa hem. Vi pluggade, jag gjorde so inför provet på Torsdag. När klockan va ca 5 (tror jag, kanske 4;P) så sprang  vi i väg på en spring runda! Ännu en gång idag som jag var duktig...;P Det var inte särskilt roligt när man sprang men när man var färdig så var det en väldigt skön känsla i kroppen!:) Problemet med mig och när jag har tränat är att jag älltid blir sugen på choklad efteråtXD så typiskt mig:P för äter jag den där choklad biten har jag ju förstört allt! haha!XD

När vi kom hem till Lovisa igen så gjorde vi smoothie eftersom vi var sugna på någonting, men det var ju tvunget att vara nyttigt;) Vi hade kiwi i och det blev inte så tokigt.

Sedan har jag vart hemma och gjort dom där matte sidorna + läxan som jag skrev om tidigare i inlägget.


vältränade tjejor på bildenXD host*(iallafall är inte jag det)

Puusss<3

Kommentarer
Postat av: lollo

Haha duktiga vi är ;D(y'<3

2011-03-17 @ 16:27:16
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0