Drama/Film

Hej!

Idag på drama/filmen så började vi filma våran kortfilm:) Jag var ju inte där förra gången så dom hade redan kommit på en liten story. Idag var jag kamera kvinna! yeah!;D Det är faktiskt jätte kul att filma:) Filmen handlar än sålänge (man vet aldrig vad som händer;)) om några barn som säljer kakor till deras klass resa på musikskolan. Barnen försvinner helt plötsligt när dom gått upp på den förbjudna femte våningen... Typ nåt sånt kommer den handla om! Idag filmade vi lite lärare som ska va med. Roligt:) bild läraren var med och Ellie hade lektion hos henne då så hon fick vara statis;)

Innan kollade jag på Semesterduellen. hahahaXD Det va två helt olika familjer som bytte semester. Det var lyx, översminkade och skogsmullar! Bästa blandningen ju, eller vad man säger;)

Nu äter jag Ben&Jerrys och kollar TV. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0