Drama/Film nästa!

Hejsan!:)

Idag i skolan hände inget speciellt förutom att vi labbade för första gången på kemin. läskigt:P Sen så hade jag våran nya musik lärare på elevens val. Hon var la bra, eller jag vet inte riktigt än:P

Om en halv timme så bär det av till kulturskolan för drama/film! Idag ska vi kolla på filmerna eller dom små sketherna (stavning) som vi filmade förra  gången. Kul fast lite läskigt att se sig själv. Det är det alltid. Jag hittar alltid fel på allt jag gör när jag ser det så på film. Fast å andra sidan är det ju bra för då vet man vad man behöver träna på:)<3


//Klara!

Kommentarer
Postat av: sanni:)

Förlåt gumman att jag inte har svarat, jag har haft en riktigt oturs vecka!!!!



Kul att höra din röst innan, saknar dej så<3<3



Kram

2011-03-03 @ 18:29:04
URL: http://sannaawallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0