Ännu en dag... fast det lät ju deprimerande, hmm, Ännu en helt fantastisk händelse rik dag!

Hej, hej!:D

Idag märkte jag att det hade räckt med en sida matte igårXD aja;)

Idag händer det inte så mycket tror jag... Jag ska till stan med mamma för att kolla på inlines skydd. Om jag inte har sagt det förut så säger jag det nu. Jag ska åka snowboard i Åre och ska ha handledsskydd då jag stukade handen förra året. I måndags köpte jag och mamma riktiga handledsskydd som var hur dyra som helst! Helt sjukt egentligen när jag tänker efter. Men sen kom Ellies pappa med den smarta iden att ha inlines skydd!:D Det är inte alls lika dyrt+ man får armbågs och knä skydd också:) Så det är anledningen till varför jag ska köpa det.

Jag måste göra lite so inför provet imorgon och no för att jag inte är hemma nästa vecka:( Tråkigt men måste göras-_-

Ikväll ska jag iallafall kolla på Blue Bloods! En bra serie, en så länge, vi får la se;P<3



Hittade ingen bättre trailer!

Ni får ha en bra onsdag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0