Träning med Carin.

Tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-sa!

Carin gick hem för en stund sen:( Vi har tränat (eller jag har tränat)  inför auditionen på söndag! Vi kolla lite på youtube klipp  med pippi för att veta lite hur hon beter sig och så. För jag har la sagt att jag ska kunna en text där pippi pratar på söndag? iallafall nu vet ni det!<3 haha dom filmerna är ganska roliga ändå!XD hehe...<3

Inann idag när Carin, jag och lovisa skulle följa lovisa hem för carin skulle ändå ut med Harry, så smet Zebbe! Och bara för att jävlas så kommer han inte fast att han både hör och tittar på mig så ska han springa runt i skogen utanför huset! gaaa blir galen när han gör så! Men iallafall, då kom samuel med Mitzi. Så då hjälpte samuel mig och band mitzi vid mitt staket. han fångar Zebbe som luktar skit och börjar själv lukta illa, sen när han ska gå och hämta Mitzi är hon lös! haha inte så kul då men nu i efter hand är det ganska skojjXD<3


Pippi i godisaffären!


Ha det bra!♥ / Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0