Tisdagen den 12 Januari 2011

Idag var jag med Linnea I,Lovisa och Filippa! Först gick vi och lämnade tillbaka en bok på bibblan. Sedan gick jag och Linnea hem till mig och åt och Lovisa och Filippa gick hem till Lovisa och åt. Vid typ 4 gick jag och Linnea till Lovisa. Jag hade med mig min dator så vi kollade på filmklipp på oss när vi va små och lekte Let's dance! hahaha asså gud va vi skratta! haha vi va så allvarliga när vi lekte!XD

Vid typ 5 eller nåt va Linnea tvungen att gå hem:( Så då pratade vi lite med Josef i telefon men det gick inte så bra... sen hjälpte Filippa och Lovisa mig med min blogg som ni ser men vi hann inte klart. Jag ska byta header och en massa! ska göra det så fort jag har gjort engelska läxan!



Väldigt gammal bild på oss fyra!



Kommentarer
Postat av: lollo

Snälla tabort?!<3

2011-01-12 @ 15:40:59
URL: http://solkvints.blogg.se/
Postat av: klara <3

varför?<3 alla ser ju roliga ut!XD

2011-01-12 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0