Sträckningar och Salsa.

Tja!

Igår när vi dansade sista dansen  på dansprovet så typ svängde jag till med huvudet och sträckte nacken:( inte så skönt´:( Och imorse när jag vaknade så kände jag att jag har typ sträckt min vänstra sida av ryggen! Så i vissa rörelser så får jag jätte ont. Nu har jag kommit på att man använder alla muskler mycket mer än vad ma tror. Jag använder den ryggmusklen när jag går i trappor, annars tänker man ju att det är typ bara benen som arbetar när man går i en trappa eller går överhuvud tagetXD<3 Men nej, ryggen arbetar när man går oxå!

På gympan i dag så kom det en kille och lärde oss salsa. Vi dansade med fyrorna oxå. Egentligen så skulle inte jag vara med eftersom jag sträckt nacken men jag hoppade över rörelser som gjorde ont i acken bara:) Det va inte så svårt bara vissa rörelserXD haha! Typ höftrörelser och lite så..XD vi dansade Macarena oxå!

Nu när jag kom hem så upptäckte jag att min rygg har blivit ganska sne. Det är två knotor som har lixom puttats ut från raden så att säga;) så imorgon eller nåt ska jag till skolsköterskan och kolla.

Nu ska jag kolla Facebook om jag fått nån injudan, fast jag tror inte det för dom sa om ca en vecka, men man kan ju alltid kolla! haha<3


MVH Klara:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0