Smultron och trötta norrmän, casting,galopp fattning, ställa?....

Hallå!

Idag red jag den underbara hästen Smultron! Hon gick så fint och ställde sig och jaa,fast än jag slarva  ganska mycket.. asså jag måste göra nåt fel när jag gör galopp fattningar för hästarna fattar typ inte!XD det låter helt sjukt för jag har ju ridit ganska länga men,men hjälp/ tips? sen har jag svårt för att ställa hästen oxå(låter oxå sjukt) jag vrider mig i sadeln vilket jag måste sluta göra! haha.

Kvällen har tillbringas hemma hos Carin<3 Vi kollade på Let's Dance och Carin sa på norska: "snart e jag så trött att jag springer in i en vägg och ramlar baklänges!" haha så sjukt kul!


läste precis på Sannas blogg att hon kanske ska på en casting. Nu är det ju så att jag är lite fter och vet inte exakt vad en casting är? Någon som vet exakt? verkar coolt iallafall!♥

Nej! nu ska man kanske dra sig till sängen eller?... mmm God Natt!♥

Kommentarer
Postat av: Carin <3

AHHA omg! xd <3 såg innan på dendära filmen när baaM dansar! xd fyfan höll på att dö av skratt! xd haha xd



Trötta norrmän+roliga norrlänningar+clowntäcken+ Alexander rybak+Klara+Carin= Sjukt grym kväll! xd <3 Älskardigbästavän! <3

2011-01-15 @ 02:33:40
Postat av: Klara<3

hahaha älskar dig med bästavän!<3<3<3

2011-01-15 @ 11:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0