Nyårsafton!

Ja nu ska jag berätta om nyårsafton!<3

Vi gick till ellie kl 6,va där typ halv 7. Vi fick varsin drink och typ prata och spela rundpingis:D Sen åt vi förrätt och DANSA!! hahaha herregud som vi dansa! hahaha jätte kul!XD Sedan var det huvudrätt och vi typ sjöng med mat i munnen och höll påXD haha och dansade igen... och ellen typ sjöng när hon skulle dela maten,aja det är svårt att förklara,men kul varre! och Lukas(ellies kusiner) lillebror Elias dansade breakdance, as coolt! Jag har en film på det men jag kan inte visa den här. Elias försökte lära oss fast det va svårt,eller man måste våga lixomXD

Jag kom på att Elias var jättelik Ulrik Munther,ni vet han som sjöng  i lilla melodifestivalen? så Ellie gav Elias sin stickade mössa(Ulrik brukar ha det på sig) och Elias började låtsas spela gitarr(för det gör ulrik oxå) det va såå likt! Lääskigt!XD 

ja,tillslut var det så varmt att vi gick ut en sväng. När vi kom tillbaka var det efterrätt. Jättegod va den! Vi dansade igen!<3 vi hade en dans tävling oxå. Elias och Lukas gjorde stagefighting till en låt,jätte coolt, bara det att när Elias skulle ramla slog han huvudet i en hylla så han fick en bula i huvudet:( Men det gick bra:) Sen var det tolvslaget!  Och alla började dansa,då menar jag Alla  , alla vuxna oxå! hihi kul<3 fast sen började alla vuxna dansa sina 80-tals moves så då gick vi upp på ellies rum och började brottasXD hehe, tjejerna mot killarnaXD skojj<3  Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men det var kul!<3

Vi gjorde en massa andra saker oxå och jag har säkert berättat vissa saker i fel ordning men jag kan konstatera att detta var den bästa Nyårsaftonen i hela mitt liv! Det var verkligen hur kul som helst + att jag fick vänner<3

Hoppas din afton var minst lika bra som min!:P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0