Nu blir det mys med Lovisa<3

När jag fikat klart donutsen ska jag gå till Lovisa och fota henne i hennes "mini fotostudio". Sen ska vi gå hem till mig och kolla på filmerna jag hyrde på stan: Vampire sucks, Camino och Sebbe! Camino och Sebbe verkar jätte bra! Vampire sucks måste man ju bara se!XD


Lite snabbt handlingen: Camino har en katolsktroende familj och har cancer. Familjens tro är att gud testar familjen. Camino visar hur religion påverkar.


Lite snabbt handlingen: Sebbe har en mamma som inte alltid sköter sig. När  hon inte gör det kan Sebbe ställa till det för sig. det var inte meningen att bygga bomben,det bara blev så...


Lite snabbt handlingen: En parodi av Twilight. Komedi.

Hej då!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0