Lördagen den tjugoandra januari tvåtusenelva.

Hej!:)

Idag så vakna jag och Ellie klockan 10. Vi kollade på Eclipse(SÅ HIMLA BRA ÄR DEN!) hehe.. ;( och åt frukost. Sen bestämde vi med Carina och klas att vi skulle komma till stranden kl 2 och grilla korv. När vi bestämt det kom mamma hem från stan. Gissa vad hon hade köpt för en mobil, som hon fick i julklapp att hon skulle göra, ??!!

Hon kom hem med en IPHONE!  Gissa om jag är avundsjuk på att min mamma har en iphone! hahaa jag kommer typ låna den heela tiden! hahaXD<3

Sedan gick vi till stranden och åt korv. Jag tog med Zebbe för Erik(ellies lillebror) gillar honom så mycket. Han är så gullig, han vill hålla på med Zebbe hela tiden:) Sen gick vi hem och Ellie packade och åkte hem. Jag gick igenom SO:on snabbt, ska göra det sen i kväll oxå eftersom jag inte hinner göra det imorgon. Sen fick jag ett ryck och bara städade rummet! Det var verkligen på tiden! usch! va stökigt det va!XD Så nu sitter jag i mitt nystädade rum:D<3 Sen kom Ellen och vi har tränat på hur vi ska röra oss imorgon på auditionen. Så nu är jag väl förberedd inför morgondagen!:)

bra,bra.. hihi<3 Nu gick Ellen hem:( Så nu får jag sitta här ensam tills mamma,pappa och Nils kommer hem från Innebandyn...

Ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0