Kan inte stå emot!

Hej hopp!

Idag blev det Ellie och Carin. Fast än jag hade bestämt mig att jag skulle hem och prova skridskor och göra ma-läxan. hehe. Blir det inte så för er? Du verkligen bestämmer dig för att idag ska jag vara hemma och ta det lungt och göra något t.ex. en läxa! Sen när du står där vid skåpen och alla går hem och någon frågar dig om du vill va,så kan du inte stå emot att hänga med! hahaXD Det händer jätte ofta för mig. T.ex. nu har jag bestämmt mig två gånger att jag ska vara hemma och prova skridskor och göra läxan. Så nu får jag prova skridskorna imorgon istället! Denna gången ska jag prova skridskorna! hahaXD Wish me luck! :)





haha gamla bilder på oss!XD


//Klara<3


Kommentarer
Postat av: Carin <3

HATAR dig skruttis!!! <33333333

2011-01-12 @ 22:15:55
Postat av: Klara<3

Älskar dig med!<3<3

2011-01-13 @ 17:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0