Jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Asså guuud! Sanna sa idag efter dramat att dom på Kålles redan har bestämt roller men vi kommer inte få veta nånting för en om typ två veckor! Och sen sa hon att av alla dom 100 som sökte kommer 30 komma med! Alltså har jag 25% chans att ens bli en statist! Jag vill bara göra om allting! Teatern och dansen blev bra men när jag tänker på sången vill jag bara stampa på den och kräkas och allt man kan tänka sig! gaaaa!!   Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Nu har jag iallafall bestämt mig för att ställa mig in på att jag inte kommer med och om jag gör det så skulle det vara otroligt roligt.  Jag ska inte gå in på facebook förän på en vecka eller iallafall inann fredag för annars kommer jag bara få panik, fråga mig inte varför. nu måste jag lägga detta åt sidan och koncentrera mig på sv-provet på fredag, som är as svårt!:(


Hej då från en crazy klara!<3

Kommentarer
Postat av: Carin! <3

men skruttan! <3 du fixar ju iaf provet lätt! ! <3

2011-02-01 @ 20:42:45
Postat av: Klara<3:)

Svar; mm<3

2011-02-02 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0