Jag är GLAD!!!

Hej allihopa!

Shit va kul det va idag på audition! Man gjorde tre prov: teater,sång och dans. Jag började med teater, det gick super bra och jag var nästan inte nervös;P bara lite:) Dom sa att det va skitbra och lite så, så en nöjd klara har vi när det gäller den punkten! haha Man måste faktiskt vara lite mallig över sig själv ibland. Det behöver alla! så nu behöver ni inte tycka att jag skröt! haha men iallafall, sen gjorde jag sången, den gick sådär, en kille spelade piano och jag har ju inte övat med piano så jag visste inte riktigt hur jag skulle sjunga, men strunt samma;) Jag är glad endå! Sen var det dans, vi dansade till grease låten, (vilket får mig att minnas när vi dansade let's dance till den när vi var yngre;P) Jätte kul att dansa till den. Det är sånt sväng i den och man kan verkligen släppa loss och ha roligt:D Dansen var lätt och lära sig och på dans provet fick vi dansa den i olika grupper eftersom vi va typ 90 pers eller nåt! haha, man fick dansa den tre gånger på olika sätt. Min och Ellens grupp fick först dansa den vanligt(tror jag?) sen att vi skulle försöka nudda taket och sen nudda golvet, och den sista gången skulle vi på freesylen i dansen lägga oss på golvet och slå händerna och fötter na i golvet på två dunk. Jätte kul! Sen fick alla grupper dansa tillsammans, TRÅNGT, Och då skulle vi dansa så att det syntes och tävla om vem som orakde dansa mest!


Nu ropar mamma på mg att maten är klar så vi ses!!!


//en uppspelt klara!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0