Jaa! They fit!

Yees!
 min skridskor passar! jag kan till och med ha tjockstrumpa och ändå röra på tårna! Det är faktiskt lite konstigt för det är strolek 39 och jag har 40,dessutom får jag som sagt plats med tjockstrumpa:) Nu slipper jag ringa runt och fråga efter skridskor (vilket skulle bli en mardröm eftersom nästan ingen har storlek 40) har jag sagt att jag behöver skridskor för att vi ska till sjöaremossen på måndag? aja, nu har jag sagt detXD

Det är dåligt, för både Mattias och Johanna(lärarna) har glömt att säga till våran klass att vi måste betala 20kr till bussen senast imorgon. Jag tror inte äns alla vet om det fast den andra klassen har spridit det. Så tekniskt sätt behöver vi inte betala... fast så kommer det ju inte bli.

Inann idag så kollade jag och Ellie på dom där videoklippen jag har pratat om. haha vi kolla på när jag och ellie målade min lekstuga, vi var så underfundiga och kom på att våran målarföretag skulle heta målarfärgen JOTUN, fast baklänges så det blev NUTOJ, hahaXD väldigt underfundigt tycker jag! hehe

Nu höll jag på att skriva en sak till men det blir ju en jätte massans saker i ett inlägg! Nu skulle jag kunna skriva om en massa små händelser i skolan men det skulle bli så himla rörigtXD haha har verkligen skriv humör och vill egentligen bara skriva av mig:P aja,nu får ni en bild på mina skridskor istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0