Detta är ett så kallat inlägg med influensa av Ellen...

Hallå!

Med influensa menade jag inget illa. Man säger så när man har fått spår av nånting i nånting t.ex. ett flingpaket meed spår av nötter. Va bara tvungen att förtydliga det så inte ni tror att Ellen är lika jobbig som en influensa eller nåt?! hahaXD

Om jag ska komma till saken så tänkte jag berätta lite om min dag idag. Skolan var som vanligt. Jag har gjort om min no båt helt och hållet så att det blev enklare så nu kan jag äntligen börja göra en båt på allvar. Dom andra två lektionerna har bara gått till att jag har suttit där med min frigolit bit  och inte vetat vad jag skulle göra med den! haha:P

Efter skolan var jag en liten stund hos Carin medans jag väntade på att Ellen skulle komma hem så att vi kunde "repa". Vi pratade mest och kollade på TV, mysigt<3 Kram på dig skruttis!♥

Sen kom Ellen hem och då gick jag till henne. Jag kom på att jag har inte cyklat en enda gång till skolan dom här två första veckorna efter lovet! Jag har gått alla dagar förutom en för då försov jag mig och mamma fick skjutsa. Men annars har jag haft föje med Lovisa alla dagar:) Tycker faktiskt att vi har vart duktiga! En applåd för oss! hahaXD<3 Ojsan, nu kom jag ut på villospår... När jag kom till Ellen repade vi först texten sedan låtarna, det blev mycket skratt! Det händer så roliga saker när man repar! hahaha, det är faktiskit en utav anledningarna till varför jag gillar teater och film. Det är så himla roligt när man repar!:D Sen är det ju självklart att jag tycker det är kul att stå på scen och så med, men det är en va anledningarna, som sagt.<3

Nu ska jag duscha sen blir det lite plugg inför prov och så..=(



ps. Det är bara fredag,lördag sen är det SÖNDAG! lika med audition! hihi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0