Dagen.

Idag var jag inte med på idrotten eftersom jag har ont i ryggen efter audition. Så jag va Ellies personliga tränare:) hihi<3 Min båt blev godkänd på NO:n, puh, trodde inte att den skulle funka. Ellies va värsta cool med en propeller och allt. Och just nu snurrar det lite i min hjärna! Det är en massa prov  känns det som. Ett matte prov v.7 och ett jätte svårt svenska prov v.5! Och sen hade vi ett prov igår. Jag fattar inte varför dom har en massa prov nu i början av en termin? det är ju tillräckligt jobigt med läxor och att över huvudtaget komma upp på morgonen! Jag har inte ens koll på vilken vecka det är nu?

 Sen snurrar det i mitt huvud eftersom jag bokar en väldans massa saker som jag ska hinna med på 3 månader. först ska jag till Stockholm den 12 feb, den 19 feb ska jag till stockholm och örebro på 3 dagar,  den 23 feb ska sanna ha ett party, den 26 feb ska jag till ästad bondgård med familjen och bada bastu, den 10 mars ska jag kanske till norköping i 3 dagar, den 19 eller 20 mars(kommer inte ihåg) ska jag till åre med med ellie.
så ja, det är mycket på tre månader plus skolan och läxor och hela fadderullan!!


Iallafall, efter skolan hängde jag ocgh carin med ellie till hennes ridning. Sen kollade vi på Maja en sliten stund. Sen åkte vi till city och tog in hästar och så... sen va jag hemma och nu ska jag göra engelska läxan och ge kaninen mat!<3:)


Ha det bra!<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0