Audition anmäld!

Så! nu är jag anmäld till Kåma nöjes audition som är på söndag! Det är deras årliga sommarteater. I år blir det nån Astrid Lindgren blandning, fattar inte riktigt men det blir säkert kul. Jag vet inte heller vad det finns för roller men det är typ statist roller och lite så tror jagXD<3 Men det är kul iallafall:P

Det börjar kl  9:30 och slutar kl 19:00! Lång dag och den kommer säkert ta på nerverna men det får man ta!XD Jag har vart på två audutions förut (tre) men dom har vart så att man har bokat tid och lixom tar det i sin takt och så, men den här kommer man ju typ få stå i kö. det kommer kännas som att ma är med i IDOL eller nåt! haha!

Ellen och Sanna ska oxå dit<3 Jag och Ellen ska typ träna tillsammans hela veckan;)<3 Man ska sjunga en låt och kunna en text. Låten kan jag redan och texten ska jag börja med imorgon!<3


Förra året gjorde dom "Ronja Rövardotter".


Wish me luck! / Klara<3

Kommentarer
Postat av: Cariin :) <3

Lycka till älskpälsk!<3

2011-01-17 @ 21:20:33
Postat av: Marianne

I wish you luck!

Puss!!!!!!!!!!!!

2011-01-18 @ 10:07:10
Postat av: Klara<3

( Mormor ) Tack!<3 puss!



( Carin ) Tack sötnos!<3<33

2011-01-18 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0