Yes! and no! at the same time!

Hellu!:)

Idag har jag inte haft tid att uppdatera förän nu. Direkt efter skolan skyndade jag mig hem i REGNET! haha, och jag visste inte om min nya jacka klarade vatten så..! haha:P Jag hann inte mer än att komma innnan för dörren innan det var dags att springa till busshållplatsen. Jag hann byta jacka i sista sekund, puh! Sen åkte jag Filippa och Linnea till staden!:) hihi^^:) Vi "bråkade" på bussen om vilken hållplats som var närmast till kafe mignon. haha,jag och Linnea vann tillslut,hehe. På mignon delade jag och Filippa på en baugette med räkröra, älskar räkor♥ Sen var det inte alls mycket tid kvar av våran vistelse, linnea var tvungen att ta 5 bussen och klockan var kvart över 4 när vi var färdiga på mignon.

Vi skyndade oss in på gina. Jag har tröttnat lite på Gina den sista tiden . Det är liksom inga personliga kläder och alla handlar där så alla har samma kläder på sig, inprincip. Men dom nya vårkläderna var ju jätte fina! Jag blev sugen på en massa saker! Men, jag var ju i Göteborg i söndags så alla mina pengar är slut-_- Filippa hittade en jätte söt bikini som verkligen var Klara stile! åå, vill ha den;) Men den kostar 200kr med både överdel och under del. Och jag har inge pengar. Jag får pengar om typ 3 veckor men jag vill köpa vårkläder nu!XD hihi:)



Bikinin, överdel och under del. Vill ha!!

Fast, Klara är så smart så hon har löst denna så kallade pengar kris. I helgen ska jag vårstäda heal trädgården och tvätta fönster!:) Då får jag 150kr av mamma och pappa och jag har 50kr själv så då har jag råd!:) Är jag inte smart?? hahaXD

Vårkläder får vi se hur jag löser, antagligen får jag bara vänta tills jag får månads peng igen;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0