Vaknade imorse och såg det tråkiga vädret-_-

Heej!

Jag vaknade imorse och var jätte, jätte trött och när man vaknar till regn och kyla blir suget till sängen ännu värre!:P aja, jag var tvungen att gå upp tillslut och fick väcka lillbrorsanXD Jag hade nämligen följe med honom och Lovisa till skolan idag.

I skolan var det la som vanligt förutom att jag va ganska trött. Jag fick 39p av 40 på kemi provet! En glad Klara blev det då;) Jag som inte tyckte jag förstod det här kapitlet men det gjorde jag tydligen...;) Det dåliga med skolan idag är att jag måste ta hem matten imorgon:( Jag förstår typ inte procent. gaaa! jobbigt!:O

Efter skolan hänge jag med Carin hem och gick ut med hennes hund och åt lite. Sedan cykla vi i ösregnet till Linnea där Filippa och Lovisa var också:) Vi spelade kort och prata, mysigt♥

Det är vad ungefär hur min dag har varit! Har inte hänt så mycket.  Vädret är nog boven! hehe..

Klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0