Vacker dag i den lilla staden Varberg

Hej!

Vaknade faktiskt halv 11 i dag och inte 12, yeah!;D  Började dagen med att äta frukost och läsa i tidningen om Wics förlust mot Storvreta:( Kollade klipp på youtube sen när han lägger straffen, antingen så är jag väldigt blind eller så såg dommaren fel, jag ser iallafall inte att han drar tillbaka bollen!:O Han gjorde ju precis som alla dom andra gjorde:O aja;)

Idag har Klara fått passa lillbrorsan också fast han gick precis till en kompis. Så nu är det bara jag,Zebbe och Lucky hemma! vi är ute i trädgården och njuter av den härliga solen!:D


Lucky har det bra i skuggan:)


Min sötnos:)<3


hihi:)


Zebbe sällskapar Lucky:)<3


Klockan halv 3 kommer Ellen och hämtar mig och vi åker in till staden. Hon ska fixa lite saker och sen blir det dans!:D Roligt,roligt:)

Ni får ha det så bra!:)

Kommentarer
Postat av: Filippa

dansar inte ni på tisdagar ? :)

2011-04-18 @ 15:08:38
URL: http://xfilippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0