Sun glasses on babes! ♥

Heej!

Sitter ute i solen och äter mellanmål med mina fina,sötaste husdjur!:) Mina nya solglasögon har också åkt på nu när solen är framme!;) ååå, vad det känns somrigt ute!:D Klara is totaly, completly, fantastic happy!:D<3 Snart är det drama också, thumbs up! (pratar mer om dramat sen) Nu ska jag släppa ut min lilla ninis och plugga lite hade jag tänkt. japp,japp vi säger så sålänge!

ps. jag ska nog göra om mina flikar i kväll eller nåt för dom funkar fortfarande inte!:O + snart kan jag nog göra min header:)


Första dagen med vårjackan! Imorse när jag cyklat nästan ända fram till skolan så kom jag på att vi började 8:50 och inte 8:30! Surt-_-


Det här var varför jag fick jackan 100kr billigare!


Ska ta ut den här ninisen nu:)&hearts;


Ska ta ut den här ninisen nu:)&hearts;


Zebbe vill komma ut i trädgården!


Zebbe vill busa!


Han är så söt&hearts;

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0