Sluta tidigare!

Helluå!
Det blev ingen bakning igår för vi hade inga ingredienser,hehe:P

Idag så var våran lärare i Paris så vi fick sluta vid lunch, skönt!:D Jag och Carin cykla hem till mig och satt och prata en stund. Bland annat så pratade vi om att Läjet börjar bli för stort, det tycker vi iallafallXD  Efter en stund kom Lovisa hit och jag började måla naglarna. Jag har målat brittiska flaggan(pillit!) Jag visar bilder i kväll. Snyggt belv det tycker jag! Carin fick hjälpa mig att måla den högra handen;)
Nu bleb jag helt plötsligt tvungen att gå ut med hunden så ni får ha det så bra!;) Jag berättar om vad som hände på dramat i kväll!

Kommentarer
Postat av: Cariin <3

Vilka pangbruudar! ;o <33

2011-04-12 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0