Paniken kryper sakta men säkert fram...

Tanken över att jag ska vara ensam ett bra tag till utan att ha något speciellt att göra börjar ge mig små panik känslor.. Jag har vart nära flera gånger att fråga nån kompis om den vill äta hos mig ikväll eller nåt men jag ska klara det här! hahaXD det kanske låter väldigt dumt att jag inte ringer någon och ärligt talat vet jag inte riktigt själv varför jag tvingar mig själv till att inte göra det, men jag tror det är bra för mig att vara hemma själv idag.

iallafall får sm finalen i innebandy underhålla mig nu! Warberg mot storvreta! Efter typ fem min gjorde Warberg 1-0 hejjja varberg!!;D

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0