Min lekstuga är borta

God kväll!

Innan i kväll så kom  min morbröder och en massa annat folk och tog bort min lekstuga. Det gjorde mig ingenting bara det att nu vet jag inte vart jag ska ha kaninmaten;) aja, det löser sig nog. 

Nu har jag städat mitt rum inför Påskafton imorgon. Det belönar jag mig själv med att äta godis från mitt påsk ägg jag fick av morfar innan idag.

Har ni hört att om man har spotify free eller open så kommer dom göra ändringar. Man kommer bara kunna lyssna på en låt fem gånger under en månad, sen kan man inte lyssna på den låten förän nästa månad. Har man open gäller det samma sak plus att man kommer kunna lyssna färre timmar i månaden än vanligt. Jag vet inte exakt hur många timmar. Detta tycker jag är väldigt tråkigt eftersom jag har spotify open. Det gör mig inget att jag kommer kunna lyssna färre timmar. Men att lyssna på en låt fem gånger och sen inte kunna lyssna på den förän nästa månad, det blir jobbigt!:O Jag brukar köra favvo låtarna efter varandra flera gånger på en kväll ju!:O Dom här ändringarna sker första maj så jag ska lyssna som en galning fram till dess!;D


Hejdå!<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0