Lördagens planer...

God förmiddag!

Idag så kommer jag vara ensam hemma från 1 till halv 11 på kvällen. Nils och pappa är på innebandy finalerna i Malmö och mamma ska jobba.

Först hade Klarisen tänkt fråga om nån ville va och sen sova över. Men sen ångrade jag mig. Idag ska jag vara hemma heela dagen och bara ta det lungt! Städa rummet, gå ut med Zebbe, bestämma tyg till biostolarna och stolen, läsa, lyssna på musik, kolla på någon bra film, måla naglarna... ja allt sånt! Ta det lugnt helt enkelt! Jag har alltid så mycket att göra nu för tiden har jag märkt. Så fort jag inte får något att göra så blir jag jätte rastlös. När jag bestämde mig för att bara vara hemma idag så kände jag ändå känslan av att jag måste göra något! Inte bara va hemma och slösa bort dagen, lite så kändes det. Fast då bestämde jag mig ännu mer för att vara hemma, bara för att jag måste lugna ner mig! haha, nu låter jag kanske vuxen!XD

Så det är Klaris planer för lördagen, nu längtar jag nästan efter att mamma ska åka och jobba så att jag får vara alldeles själv! hehe:P


Ha en bra lördag!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0