Jag var så trött men nu kommer det istället...

Heej!

I torsdags skulle jag ha berättat om vad vi gjorde på drama/filmen. Men när jag kom hem så var jag så himla trött! I fredags likaså, så jag berättar idag istället!:)

Drama/Film
Vi gjorde nästan färdigt ett helt manus till våran kortfilm. Vi filmade in fyra scener. Jag fick även min "dräkt" som jag kommer ha på mig. Alla gymnasie elever har slutat för att det krockat med deras skola så nu är vi 6 stycken i gruppen. Det var roligt iallafall!:)

Fredag
Sista dagen i skolan innan påsklovet!:) Vi fick choklad påskägg av våran svenska lärare. Jag blev färdig med två skivor till min TV bänk i slöjden. Halv fyra var det ridning. Jag red Sack. När jag gjorde iordning honom bet han mig i axlen!:O J*vla häst-_- Han ska alltid vara så sur! hahaXD Det blev ingen bra början för sen gick det inte så bra när vi hoppade heller... aja!;)


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0