Jag hittar inga ord för denna kvällen...Bilderna får tala för sig själva

Heej!
Nu ska Klara berätta om en väldigt rolig och mysig kväll och övernattning!
Så här såg jag och Lovisa ut!:) Jag har mammas gamla basketkläder på mig:)
Sanna och Rebecka ska dansa bugg men Rebecka verkar inte så sugen, Sanna får kämpa...;)
Lovisa tar kort som vanligt..;D
Rebecka tar kort och Sanna... hon vet jag inte rikctigt vad hon gör!:D
Alla är koncentrerade och tar kort:)
Sanna är modell:)
Vi är ute:)
Mot skrindan!:D
Rebecka har brytit sin tå så hon fick åka skrinda. Sanna ville antagligen också hänga på;)
japp:)<3
Ellen och Rebecka ser smått oroliga ut men lovisa är alltid glad!:)
Det här var alla bilderna jag tog med min kamera! Det kommer mer bilder imorgon, tror jag;P<3
Ha det bra!:D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilka roliga bilder! ;D

Det var jätte skoj det får vi ta & göra om! :D<3

2011-04-21 @ 21:10:17
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0