JAAAAAAA!!!! :D :D :D

Heeejj!!:D

Nu är Klara väldigt glad!!:D Ni vet den provfilmningen jag har vart på? Jag gick ju vidare till den första och andra. Sen så skulle man vänta i 2 veckor på svar om man gick vidare till den tredje. Nu har det snart gått 3 veckor så jag hade liksom ställt mig in på att jag inte hade gått vidare.

MEN nu ikväll kollade jag mina mail och då had jag fått ett av rollsättaren!!! Dom vill att jag ska komma på en till provfilmning!!:D Jag trodde verkligen inte detta eftersom det nästan har gått 4 veckor, men nu ska jag alltid tro på mirakel i framtiden!;D♥

Jag ska dit 5 maj eller 6 maj:)





Lyckliga Klara just nu!;D<33


Tusen pussar och kramar allt folk där ute i världen!;D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0