Hmmm

Hej:)

Hmm Klara är inte på jätte bra humör... don't know why.

Varför är det så att man helt plötsligt kan gå från att vara jätte glad till jätte sur och allmänt ledsen? Det är väldigt störande att inte veta varför man är sur och ledsen.  

Sitter här nyduschad och väntar på att maten ska bli klar, vääldigt hungrig! Jag känner på mig att jag kommer äta jätte mycket! haha! Är ni också såna där matvrak? hahaXD

By the way är det nånting under x-knappen på datorn! Det är jätte störande när man ska klicka på x för man måste klicka flera gånger, hårt innan det händer något.

Imorgon ska jag föressten vårstäda hela trädgården och putsa alla fönsterna på nedervåningen, remember? jag ska nämligen få 150kr för det som jag tänker köpa en jätte fin bikini för!:) Man får inte vara dum gott folk!;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0