Göteborg- inköpen- bilder.

Heej!:)

Jag vet inte rikticgt vad jag ska skriva om denna mysiga dag i göteborg..hmm Vi kom dit 11:17. Gick omkring i nordstan och så. Vi var på bland annat Monki och Rut mlf, mina älskligs affärer! hihi:) Sedan gick vi och åt lunch på Fröken Olsson. Gott!<3 Sedan bar det av till nordstan igen, jag tror vi va i nordstan i alla fall!XD Ja, sen åkte vi hem, 16:17(lägg märke till att vi kom till gbg 11:17 och åkte där ifrån 16:17, scary!) Vi kom hem 17:17 också!  Nej, nu visar jag bilder istället!

I bilen till göteborg, vi bjuderXD











På Fröken Olsson






Rut mlf




Vår jacka jag köpte på rut mlf. ord. pris 499 men fick den fär 399 p.g.a att fodret var sönder. ett klipp!





Solglasögon från Monki! rea, 40 kr. Egentligen passar jag inte så bra i dom men dom var mest roliga att ha, hahaD






Tröja från Monki! rea, ord. pris 300kr fick för 150 kr. Ett klipp!:)






oj vilken stor bild det blev!:O aja, en Concealer från body shop. först var vi påen smink affär där en concealer kostade 300kr, sen face där det kostade 185kr sen body shop där det kosta 95 kr + att den är bra för huden! hihi:)




På Body shop fick man ett litet prov av denna parfymen när man handlade. Den lukar jätte gott!:D


mm som den luktar...XD


Behövde verkligen en bh! 129kr på H&M.



Så! Det var allt! Jag kan ju medella att det tog hundra år att ladda upp alla bilder för blogg.se var såå segt!XD

Nu ska jag entligen få komma hem och äta! (är jätte hungrig!)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaha vi ser helt sjuka ut!!!!:D xD<3

2011-04-03 @ 21:45:27
URL: http://elleent.blogg.se/
Postat av: Paulingeborg

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-17 @ 11:02:27
URL: http://paulingeborg.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0