Dramat 11/4

Tjabba!:)

Nu kommer det om vad vi gjorde på dramat då va;)

Eftersom det är så fint väder ute så gjorde vi en uppvärming ute på parkeringen:) Det var så himla skönt ute! Vi har improviserat utifrån manuset dom senaste gångerna bara för att få en känsla av pjäsen. Idag gjorde vi dom tre sista scenerna. Vi delade in oss i grupper och gjorde varsin scen. Vi fick träna ute i det fina vädret!:) Jag spelade en mamma som var väldigt upprörd och ledsen. haha! Jag kan inte säga mer;)  Vi spelade upp scenerna för varandra och sedan bestämde vi roller, eller lottade roller. Jag blev mamman som jag spelade i scenen. Jag har haft en känsla för den rollen hela tiden så det va kul!:D<3 Det var det vi gjorde idag!:)

Puss och kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0